vAken med tuppen eller??

Godmorgon bloggen, idag på morgon typ vid sex tiden fick jag två sms, ja tänkte vem faaan e uppe nu och väcker mig, blev ju lite iirreterad haha men sen när jag läste de så va de från två fina vänner som skrev grattis på namnsdagen gumman :)
jaha tänkte jag haha har jag namsdag, aja de va ju trevligt!!
Tack tack era söta solroser att ni tänker på en sån liten sak haah :) söta är ni!!

vänner är underbara, speciellt mina och jag fick chansen till att lära känna fem underbara tjejer när jag börja gymnasiet för allt för länge sen haha :D Sabina, Tina,Malin;ida;therese :) faan känns som jag glömt någon :S men det är nog bara mig själv typ :P
Vi har så jääkla många roliga minnen och vi är som ett team typ haha "outsiders" heter vi haha bara vi som förstår !

Vi mot hela världen tjejer, eller hur ;)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Håller verkligen med dig!! :D

2008-07-10 @ 20:14:51
Postat av: Andrea

Va bra :D vi är super tjejerna haha :P

2008-07-10 @ 23:17:43
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0