bilolyckan den 21 februari..

fan vad jah hatar de datumet, 21 februari! den dagen i resten av mitt liv kommer jag bara vilja gräva ner mig under jorden! Jag har så fruktansvärt ont i min rygg att jag inte vet vart jag ska ta vägen o allt folk som säger "men gumman, de kommer bli bra ska du se" kan lika gärna skita i att säga för de dan fortfarande inte bra o de hjälper inte ett skit. Förlåt om jag nu verkar otrevlig och en sur kärring men jag pallar inte den smärtan. Den går på nerverna om man kan säga så! Folk som nu är ute o kör påverkade eller utan körkort borde skämmas o sen bara stick när man ser att bilen snurrar flera varv på motorvägen! Jag hoppas den personen lever idag med skulderkänslor i resten av sitt liv eftersom jag måste leva med smärta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0