Hemma igen

Kom nyss hem från jobb, jag jobbar som undersköterska på ett äldreboende, är fast anställd men eftersom jag började studera för ca sex månader sen så jobbar jag bara nu på helger och på sommaren. Bra med pengar när man studerar ju :)

Iaf så jobbade jag ikväll med cathrine, haha vi har så mkt skit för oss!jätte roligt har vi haft o skit har vi snackat som riktiga kärringar- har du hört de o blabla bla haha!

under hela kvällen har jag försökt ringa min käre påg här hemma men ingen har svarat. (han går upp halv fyra på morgonen och kommer hem vid två/halv tre så därför är han jätte trött när han kommer hem) han brukar då sova en timme typ. När jag kom hem nu vid nio sover den jäveln fan fortfarande haha så trög, han sov som en stock, min söte bäver :)

nej nu ska jag sättas mig hos han i soffan o pussas lite:)

hejsvej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra Andrea! Fortsätt såhär!

Ser bra ut ;-)

Kram och glad midsommar!

2008-06-19 @ 23:05:09
Postat av: Andrea

Tack tack :) desamma

2008-06-19 @ 23:07:44
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0