två störiga meningar!!

ohh äntligen fick jag bort de två meningarna på min tenta. Tentan (gjort en ergonomisk bedömning och skrivit en vetenskaplig rapport) fick max vara på tre sidor och jag hade två meningar mer och hitta inget jag ville radera, sååå störigt att ni inte anar hur tokig jag blev!!!Men jag fick ju helt enkelt ta bort något, men vad ska man annars göra!!Känns skönt att vara helt klar med den nu iaf, ska vara inlämnad först på onsdag så de känns bra!!Nu ska jag bara förbereda min redovisning klart till torsdag!!och scchhhit städas och tvättas behövs här också ser jag!! Ikväll blir det iaf födelsedagskalas/släkt middag hos jontes syrras pojkvän :) haha hängde ni med :P!?!
Nää kom igen, nästa uppgift!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0