Har haft mina anledningar.

Ja som ni märkt så har ju jag inte skrivit på ett tag och nu ska jag förklara varför!

Förra veckan hade vi promblem med vårat internet och vår telefon därför var det inte så lätt att blpgga men de löste de sedan på torsdagen. I fredes opererades jag ut min visdomstand och de fick gå ganska djupt ner till käkbenet och sen sy i munnen :(! I fredes fick jag inte äta så mkt så tack för att jag fick en operationstid 07.40!!!
Lördag kunde jag inte äta och söndag kunde jag inte äta...dom sa att jag får äta flytande kost nu i en veckas tid eftersom de sytt men va fan!!de går inte, börjar blöda varje gång..usch vilket problem haha!Se nu har jag snart levt i tre dagar nästan utan mat och sömn (kan inte sova på nätterna för jag är hugrig!!! mamma och pappa har varit här och hälsat på i helgen, lämnat lite grejer och sånt!! Självklart har jag pluggat och pluggat eftersom jag har den sjukt svåra tentan på onsdag!!blää..döda mig!!nej gör inte de, ångra mig!! Men det är inte lätt att plugga utan sömn och mat haha :) nej jag måste fortsätta!!Usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0