Lördag.

Hej alla där ute/inne. Idag är det lördag och det står jobb i min panna, så idag ska jag jobba 13.30- 21.00, usch och jag känner inte alls för de!!!För fint väder för att jobba, kan det inte finnas en regel om att när det är fint väder får ingen jobba ?? men de skulle ju aldrig funkat!! om inte vi vårdpersonal hade varit där skulle många avlidit, vi är allt små hjältar med allt för dålig betalning för de jobbet vi gör!

Innan jobb idag ska jag försöka få en tid till nagelgrejset, en nagel har brytits på sidan i veckan och vissa har börjat få luftbubblor....så ska de inte se ut efter 1 vecka!! hoppas jag får en tid idag innan jobb!!nej nu ska ja göra mig fin, kanske gå en långpromenad? och sen dra upp jonte ur sängen!!
Imorgon blir det jobb 06.45- 14.15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0