Ångest, panik, stress, huvudvärk!

ohh det är ju jul snart...och hur klar är jag med mina julklappar, inte alls kan jag tala om för er! Och hur mycket pengar har jag att lägga på julklappar, inget alls kan jag tala om för er!

Har en julklapp till farmor som jag gjort själv haha billigt och bra,
har en julklapp till mamma som jag självklart också har gjort själv! Meeen jag kan ju inte bara pyssla som en liten bebis! puhh


Jag behöver mega hjälp om vad jag ska köpa till Jonthan...jag önskar mig oftast en upplevelse av honom och enligt mig är inte de så svårt!! Men nu var den jäveln smart och sa att han önska sig en upplevelse av mig, tillsammans med mig..hmm jaha..vad ska jag nu köpa!?!?

Boka hotell i någon stad för två nätter ?
Jonathan har nämt att han vill detta, MEN jag sätter inte min fot i en sådan!
Öl provning..MEN jag gillar inte öl...
Köra rallybi/sportbill hade han ju säkert gillat.. MEN efter min bilolycka är jag inte så jäättesugen att sätta mig i en bil och höra bromsar och alla hemska ljud!
Vi båda gillar ju stand- up, MEENN har tittat runder och det finns inget roligt vi kan se på!




Jag letar och letar och letar!Suck!Snart får han sig ett presentkort på bio haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0