...

Detta är verkligen den värsta julen i mitt liv....:,(

Kommentarer
Postat av: Erika

Darl'! KUL att du har en blogg, sååå snyggt! :)

Jaaa jo jag har haft en fin jul och nyår... Jul är jag inte s överförtjust i men nyår var mys. Hur har du haft det?? Ingen bra jul :( ?!



SNart ses JA JA JA! Puss

2010-01-04 @ 12:31:36
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: Erika

Men gumman, SÅ fruktansvärt förstår att det måste varit hemskt jobbigt!! Sånt är hemskt, min mormor och morfar bor i belgien och dom betyder allt för mig med.. Och morfar somnade in nu i höstas också. Det är så tungt! Så nu var vi nere över nyår och var med henne vilket är betydelsefullt för både henne och mig.

Var din farmor sjuk sen innan eller var det mer ålderdom?



Januarijobb ser än så länge lugnt ut så bara att planera in nått.. en danskväll på stan eller en mysdag. Både och kanske? :)



Kramar i tusen

2010-01-04 @ 14:02:37
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0