FÖRLÅT :(

ohh kära läsare och vänner, jag vet att jag bloggar väldigt lite numera :( Men jag har inte tid haha är så poppis så jag har fullt upp hela tiden ;)
Men vill iaf tacka alla er att läsarantalet inte blir mindre för de!Har fortfarande mina trogna läsare vilket är väldigt roligt :)

Tyvärr säger jag igen..måste detta inlägg även bli kort och tråkigt! Har ju en tenta som ska skickas in på fredag, jag hinner göras klart den..det är inte de men konstigt nog har jag inbillat mig att jag ska skicka in den en dag tidigare..varför vet jag inte, så trög jag är!jaja

Jag har sjuk träningsvärk i mina armar och bröstmuskler...jag tror jag dör och var nära på att gå naken till praktiken idag för de gjorde så sjukt ont att ta på sig bh, tröja och grejer! Men jag fick på mig kläderna och kom endast någon minut för sent haha!

Imorgon är min sista dag på praktiken inom psykiatrin, har både varit en rolig patientgrupp att jobba med men också krävande kan jag tala om för er! Dessa stackas människor...

Jag längtar väldigt mycket till helgen kan jag även berätta, händer massa skojsaker så jag vill att det ska vara helg NUUUU typ!wiihhaa

Något som är mindre roligt är att jag är orolig, så sjukt orolig för min farmor..hon har blivit mkt tröttare och idag ringde dom från Österrike och sa att hon hade låg puls!suck vad nervös man blir! Men stålfarmor som hon är blir hon säkert snart piggare..säkert bara kalla Österrike som gör henne lite trött och så!


Nej, plugget kallar!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0