God kväll!

Sitter just nu i Glumslöv, är på besök hos mamma och pappa :) Tog tåget hit direkt efter skolan och hade tänkt spendera kvällen här!

Denna veckan har jag långa dagr i skolan och det känns lite halvtråkigt men det får ju gå. En dag denna veckan (tror torsdag) ska jag ta lite ledigt från skolan och åka till köpenhamn med Jonathan :) Vi ska nämnligen gå på julmaknad på tivoli :) Hur mysigt!? Mega mysigt!

Nu ska jag krypa ner under en filt i soffan med mamma och pappa, vi ska tända brasa så det blir riktigt varmt! Helt sjukt vad det är kallt ute idag och just denna dagen glömde jag vantar hemma. Usch vad kallt det har varit! Men nu blir det filt och brasa :D


Trevlig Måndag kväll önskar jag er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0