Jag säger hejdå!

Ikväll mina vänner håller jag min farmor i mina armar igen, finns det något bättre? Inte för mig! Jag flufer till Österrike idag nämligen :) Som många av er vet betyder min farmor så otroligt mycket för mig! Hon är en speciell farmor, har alltid varit och jag vet att jag kommer berätta om min farmor till mina barn, barnbarn och kanske till och med barnbarnsbarn?





Tvärr är det så att min farmor har blivit väldigt dålig de senaste veckorna, läkarna säger att vi ska vara berädda på att det snart är slut! Ni vill inte veta hur ont detta gör i mig!Fruktansvärt!
Jag hoppas vi får fira jul tillsammans, att jag hinner dit!? jag vet inte hur dålig hon är, om de går över! Hon är ju en riktig stålfarmor och har klarat hur mkt som helt och alltid repat sig...kanske hon inte orkar det mer nu med hennes 89 år!?

Usch vi håller alla tummarna att denna julen blir bra för mig och min familj, och framför allt att den blir bra för farmor!! Jag har stickat en halstuk till henne i julklapp :) ohh som jag längtar till henne!!Helt sjukt hur jag en dag ska klara vara utan henne, att åka till Österrike som vi gör två gånger varje år och huset står helt tomt!? Usch det finns inte!!

Nu till något annat!
Här kommer lite bilder från när jag och Jonathan var i köpenhamn förra veckan, det var julmys på tivoli!



Mamma har med sig datan till Österrike så jag hör av mig där nere, ska vara där 21 dec - 29 dec!Blir bara en vecka  för mig och syrran :( men tur att mama och pappa stannar längre hos farmor!
Prata med pappa igår, det är ca 30 cm snö och - 12 grader! Finns inget bättre än en Österrikisk jul!!
Jag önskar er nu alla frohe Weihnachten!

Kram Andrea

Österrike 21 dec- 29 dec!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0