Söndag!

Idag är jag riktigt seeg, Jonathan också! Fast man kom hem sent igår skulle vi ändå inte lägga oss och börja titta på Robinsson  mitt i natten som vi spelat in haha :S men vi somna båda i soffan så det gick ju som det gick!
Denna morgonen har jag spenderat i min morgonrock (sitter fortfarande i den ;) har söndagsmys och har tittat på sex and the city filmen, sätt den nu sådär 100 gånger man jag kan inget annat än älska den! Som jag längtar tills tvåan kommer ;) wiihoo



Nej mina vänner, nu ska jag ta tag i denna dagen, Jonathan och jag har ju söndagar som en storstäd dag eller vad jag ska kalla de :P Han har nyss börjat så jag får väll också lyfta på mig och sätta igång!

Hörs senare :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0