Underbara helg!

Finns det något bättre än helg? NOOOPPPEEE!!
I torsdes skicka jag in tentan, sköööönt! Så nu är det avklarat och jag kan slappa heeela helgen utan plugg. Skolan har börjat igen vilket är otroligt skönt faktiskt! Fick så fina komplimanger för min lugg igår och det är alltid roligt att höra :) Tack alla söta ni!

Jag måste ju berätta att det ibland kan vara riktigt roligt och spännande att pendla med tåg! Igår blev det nästannästan slagsmål på tåget, mellan en passagerare och tågkontrollant/biljetttryckare eller vad fan dom nu heter :D

Passageraran skrek som en idot (full som en gris var han också) för att han skulle till växsjö och hade hoppat på fel tåg...haha personalen stog och förklara att det inte va deras fel och blablabla...denna passagerare blev mer och mer aggressiv och andra passagerare fick gå imellan och läögga sig i! Alla skrek, hota, la sig i?! jag satt med att stort leende på lapparna eftersom detta gjorde min dag otroligt spännande! Massa passagerare satt och skratta och hade otroligt roligt åt denna fulla männniska som var helt säker på att han var advokat och skulle anmäla tåget :)? haha


jaja men spännande och kul va det iaf!


Igår var det ju idol och dm bästa gick vidare :) underbart! Nästa fredag missar jag idol för jag är på studentjulbordsfest eller vad det ska kallas :) Min min baby spelar in det så jag får se det lite senaare :)

Nej nu ska jag väcka sötnosen, kanske gå en promenad med honom :)

hörs senare!
kraam

såhär såg det NÄSTAN ut igår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0