Det spökar i min blogg!!

Hej svej i lingonskogen!! Igår skrev jag ett inlägg i min blogg och jag lovar att jag såg att det kom upp!!Nu idag när jag kommer in är det helt borta, inget utkast inget alls haha HAAALLÅÅ!?!? Knepigt värre!!

Ohh jag e så trött, praktiken går bra men man blir ju såå trött och seg när man kommer hem!Idag orka jag städa köket iaf och hallen haha, får bearbeta mig genom hela lägenheten :P nää så illa är det inte!
 
Jag måste också bara skriva att jag längtar så otroligt mycket till fredag!!Då ska jag och en tjej i min klass ha tvillingsfest i skolan lokaler :P hur tufft är inte de, att vi har skolan helt för oss själva en kväll :O guud!!
Det ska bli sjukt spännande, roligt och galet och såklart ska ni få se massa massa bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0