Det var roligt att se.

Jag har inte skrivit nu på några dagar men har ändå haft många läsare varje dag, kul att se. Iaf anledninge till att jag inte skivit har varit för jag har haft hullt upp med annat, träffat vänner, träffat syrran och haft lite plugg och fest mm! Just nu håller jag på att packa i min fina rosa resväska jag fick av mamma och pappa när jag fyllde år. Imorgon åker nämligen jag och jonathan till sälen :) där träffar vi jonathans familj och släkt som vi ska bo med i en stuga!

Igår hade jag fest här hemma, för att fira min födelsedag! Vi började kvällen med att äta god mat som jag och lille jonte fixat och sen blev de massa skratt, dricka, trams, buzz och sedan körde vi till bowlingen här i helsingborg...som valigt går det alltid bra för mig i början men sedan sakta men säkert så tappar ja alla poängen haha :D gött!! men rolig kväll var det iaf! Fick även fina presenter av mina vänner och deras killar!
Lite bilder från igår :)




Förresten så har jag en mega grej på min hacka som gör så ont...haha ser ut som en stor "böld" eller nått men det är en tråkig finne som visar sin fina sida på min haka!! Tack för den...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0