Gå och lägg dig igen nörd!!

Godmorgon!! jag ser det snöar, jag ser det snöar det var ju "roligt" hahaha!!! ne fyy faaan för nu vill jag har våååår!! men jag lär ju få vänta ett tag till...Tänk så skönt att kunna lägga tjocka jackor, koftor, halsdukuar och de varma skodrna på hyllan!!Härlig tänke...
Känns som jag har för lite för lite sömn i natt, gick och la mig 02.00 och upp 07.30 :S så vet inte om det är därför jag idag vaknade med mega huvudvärk och att jag kände mig helt varm och sleten! palla om det är sån trams förkylning som alla springer runt med!! nej nej sånt orkas ju inte! Jag ska iaf dricka lite citron te nu :) min egna special grejs som jag själv blanat ihop, blir perfekt gott och perfekt om man börjar är ÄR sjuk!! nice..
jaha då var det på plugget igen, trevligt (tummen ner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0