God morgon alla glada!

Idag vakna jag klockan 09.00 och hoppa in i duschen direkt! Nu sitter jag i köket med datan och en stor hög med böcker, hej plugget!! Jag ska försöka övertala jonathan senare att följa med mig till stadsbiblioteket :) tror ni han vill så upp med handen!! (jag sträcker ner min hand!!) men men, han sover ju fortfarande som en gris! Funderar på att göra min favorit i repris, typ go in och hoppa på honom, slå en kudde i hanns huvud och öppna balkongdörren haha han älskar ju bara när jag gör de ;D

Jag hade tänkt träna idag men har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska bara ta en långpromenad och ha en stor pluggdag eller om jag ska ner och träna onsdagsmorgon istället :S hmm!! jaja de löser sig!

Nu sitter jag här och tuggar på mitt äpple, jag var o0troligt sugen på filmjölk med äpple och banan i men min kära sambo har såklart ätit upp all filmjölk :) nej usch nu är de tråkigt tjat ahaha!

ha en trevlig dag så ses vi senare här i bloggen :) TJAOOU TJAOOUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0