HAHAHA jag trodde jag skulle döö!!

Som ni alla vet så hade jag en konstig tenta tills idag, 10 data skriva sidor om utvecklingsstörning, bemötade, enelska praxismodeller, bedömningsinstrumment, hjärnan och neuropsykologi och koppa allt detta till en brukare jag träffat inom praktiken!! Detyta va då ett jävla jobb och vi fick inte så mycket tid på oss att göra de, så alla har varit u full stress!! Jag har pluggat hela dagarna från typ 07.00 på morgonen till 02.00 på nätterna!!

Nu kommer de roliga!!
Igår plugga jag till då 02.00 igen och satte klockan på 07.00! Jag visste att jag hade mycket att göra idag och undrade om jags kulle hinna på de timmarna...när tror ni jag vaknar?? BAJS SKIT KVART ÖVER 09.00!!! Jag försover mig aldrig och just idag, just idag för tusan ska jag försova mig!! I full stress börjag jag skriva, läsa, tänka, notera, översätta engelska sammtidigt!! Och nu kommer de bästa!! Det var ett mirakel att jag hann, finns gud undrar jag ju då såklart!??! Jag lämna in det 11.40 haha 20 minuter innan till och med! Men hur resultatet blev är kanske en annan femma hehe!!

Nu håller vi alla tummanrna och även de andra fingrarna (vi kan hålla tårna också?!) att jag klarar denna bajs tentan som alla klagat på!!


Nu är tentan äntrligen iväg skickad så nu är jag FRIIIII som en fågel! kvick kvack pip pipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0