Här kan ni läsa 30 frågor och svar om mig!

Denna har legat runt på lite olika bloggar så tänkte jag skulle följa gupptrycket :) Så nu får ni reda på lite om mig :) Ha så kul!!

Stänger du av mobilen när du sover?
Aldrig, den är på dygnet runt!!

Vem såg dig senast naken?
Min granne?!

Hur såg du ut på högstadiet?
Jag var en fjortis där hela mitt liv handla om smink typ? ne men ungefär så va de väll haha!

Hur kommer du se ut om tjugo år?
Vill Man veta de nu :S?? Jag kommer såklart vara skitvacker!!

Hur var du på dagis?

Jag älskade bygga kojjor och leka massa med lekar, jag skratta mycket redan då tror jag! Men sen var jag nog också väldigt lugn. (när jag var liten kunde man sätta mig på en stol och där kunde jag typ sitta i flera timmar och var helt tyst)haha

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Det är nog skoj, har ganska många roliga knep och skoj jag använder i vården med mina patienter :) Både personal och patienterna brukar få sig ett gott skratt!!

Har du celluliter?
hmm inte vad jag själv sött iaf haha

Biter du på naglarna?
Gjorde det ibland i tonåren men inte nu mer!! (stolt)

Har du något handikapp?
hmm, dåligt självförtroende, kan man säga de :)??

Är du rädd för att få hängbröst?
Hhaha gud vilken fråga, har faktiskt aldrig tänkt på de så jag är nog inte rädd!!

Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Om det nu finns en så tycker jag en kvinna :D

Svär du?
Aaa fan!

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
trevlig och trevlig, jag har inget emot dom! Alla får vill göra och tro vad dom vill men jag gömmer mig när de ringer på dörren :D haha

Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Jag har min pojkvän sen 6 år tillbaka, så räkna ut själv :)

Tror du på utomjordningar?
Nej men på spöken!

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
SPENAT!!!!! love it

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Fiskbullar!!

Har du blivit arresterad?
Nix

Ljuger du?
nej, såfall nödlögn om de skulle behövas haha

Har du kysst en polis?
haha nej

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej varför skulle jag vara de ;)?

Har du någonting att dölja?
JAAuuoop!!

Vad har du på din nyckelknippa?
Ett rött hjärta och en fin lite österrikisk sak med en spegel i :)

Är du/har du varit gift?
Hallå...jag är 22!!

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Ja de skulle jag :) (han sitter brevid :O)

Kan du laga cyklar?
oj, tror inte de!!

Kan du fixa med bilar?
Nej verkligen inte, vet nog inte ens vart jag fyller på olja :)hehe

Kan du baka bröd?
hmm, har aldrig provat

Vet du hur man frostar av en frys?

Ja de e klart, inte längesen jag gjorde de!

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Sex in the city hahaa skoja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0