Min helg såg ut såhär :)

Tjenna alla glada!!Jag har ju inte skrivit något i helgen hehe anledningen har ju varat att jag jobbat båda dagarna. Lördagen börjades med städning på förmiddagen med jonathan :) sen åkte vi båda till jobb! Söndag morgon åkte jag till jobbet tidigt på morgonen och kom hem vid halv tre tiden. Då hoppa jag direkt in i duschen och körde sedan till glumlöv där mina föräldrar och syster vänta på mig :) vi åt god mat och fira pappa lite, skratta mycket och hade det mysigt!!

Så här såg min lördag ut innan jag skulle jobba på kvällen :)



Mogonen började med att jag och jonathan åt fil med vääärrllldeeennsss godaste GREJS på :)



Sen städa vi och jag körde runt med denna gröna fina skönhet haha, sen bytte jag om och såg ut så här på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0