Så här såg jag ut idag :)

Lite suddiga bilder eftersom jag fotade i all stress när jag skulle till tåget så blixt blixt sanbbt gick de!! Så suddiga bilder får ni tåla idag :)



hmm skulle ladda upp två bilder till men bloggen strejkar!blää på dig!!Hade iaf på mig:
Ljusa jeans: Levis
Vit tunika: hmm cubus eller nått sånt?
Färgglad, rosa/aprikos färgad kofta med hjärt knappar och andra söta detaljer: new yorker
Rosa blommig sjal: från mamma :)

När jag kom hem från skolan vid 13.00 åt jag nått litet sen snarksomna jag i soffan haha, trött eller?? Jag hatar att sova mitt på dagen, vissa personer gillar de och andra inte!!Klart är det skönt när man väl somnar men sen när man vaknar känner jag mig alltid jättekostig. Typ huvudvärk, yr, illamående och jätte tösrtig?? konstigt!! haha

Nä nu ska jag och sambon min äta våran super goda kycklingwok :D vi är bäst på att göra de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0