snart snart ligger jag i snön!!

jaha nu får jag väll snart hoppa i säng (så säger jag alltid sen tar det ändå någon timme innan jag väl gör det). Imorgon ska jag upp kvart i sex och sen ska jag till skolan, då vi ska sy hela dagen haha tro de eller ej. Det är en övning som man sedan kan göra med ssina patienter som rehabilitering. Så soft skoldag imorgon och slutar redan tolv..sen bär det av till sälen dirket :)

Jag kommer inte ta med mig datorn så ni kommer inte få se något på denna sidan, först fredag eller lördag..och då lägger jag upp massa bilder, de lovar jag!!

ha de nu så bra så hörs vi snart, mina vänner som läser får såklart ett eller två sms :)

ta hand om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0