träsmak i röven,plugg som en dåre, ryggont som en 90 åring, mensvärk som en 13 åring men annars är allt bra :)

jippee och tjohhejj för denna positiva tjej! Nu har jag pluggat så mycket och länge att jag har fått ont i ändan min(sitter nämligen i köket på en trästol), fråga min inte varför jag sitter där, för vi har ju världens skönaste datastol i datarummet, men men det är ju en annan sak! Nu ska jag iaf snart hoppa i sängen och vila ändan min!

Har försökt lägga upp lite bilder men bloggen segar lite för tillfället så ni får nog klara er utan ikväll och vänta tills imorgon :/ men jag tror ni överlever!

usch jag är för trött för att skriva, sorry!har varit tråkig idag haha

god natt bloggen, dröm om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0