vilse.

Jag och Jonathan har precs kommit hem från helsingborgs stadsbibliotek där vi nästan gick vilse!!Ordningen på de biblioteket är ju inte den bästa enligt min smak, man hittar ju inget!!Eller så är det bara jag och Jonathan som är dumma!Jag fick iaf fråga om hjälp hela tiden och det var ju lite pinsamt, men tre böcker fick jag med mig hem så det var ju bra. Nu ska Jonathan fuskisen åka till väla och IKEA på sin lediga dag, och jag blir ju bara så avis eftersom jag måste sitta i på denna stolen, framför denna datan och använda hjärnan så det knakar!!

usch nu vill man ju bara bli klar med skiten fast men nästan nyss börjat med den , ,jag skriver en stor tenta om hjärnan, utvecklingsstörning som jag kopplar till hjärnas alla olika deler och neuropsykologi och kopplar då allt denna med hjärna och en brukare (patient) jag träffat under praktiken, så hej jobbiga, svåra och ganska tråkiga tenta!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0