22 år!!

Jaha då fyllde man 22 igår (26 januari)..började på morgonen då söta jonathan kom in och sjöng "vackert" för mig haha!
Av honom fick jag en skid mössa (svart min silvriga stjärnor på) jätte söt va den! Sen fick jag en jätte fin skål fromad som ett hjärta med stenar och lite ljus i, så sött så och sen det bästa av allt, jag hde önskat mig en upplevelse jag skulle minnas länge..oh gissa vad jag fick! Världens mysigaste, roligaste och finaste upplevelse. När vi åker till sälen nästa vecka så ska vi åka sån HUNDSLÄDE!! eller va de nu heter, hur mysigt låter inte de?!?! Man bli nerbädddad i renskinn och så drar hundarna en fram på en släde i snön,!!Helt galet grald blev jag!Perfekt!!

Kvällen blev de sedan glumslöv, god mat och fler paket :)

så då var man 22 år nu, känner ingen dirket skillnad och inga rynkor har jag sätt än, puuhh tur!! Idag blir det plugg plugg men först nu ska jag träffa tina och sen är det plugg pluggg :)

tjaoou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0