städar och fixar.

tjenna, läget?
Själv håller jag på att städa och fixa lite i lägenheten. Här va inte så värst stökigt eller skitigt men brist på fantasi på vad jag ska hitta på idag blev de lite städ haha :P
Jonathan kommer vid 15.00, mattias ska följa med från hans jobb och så ska de se fotboll här hemma! Sen måste jag och jonathan storhandla, eller så åker jag när de tittar på fotboll..hmm
Vi har typ en gurka i kylskåpet..och de var allt. Nu när jag har varit borta har jonte den latmasken nästan alltid varit hos sina päron och ätit haha, eller på jobb!! Tur att frugan Andrea har kommit hem så han kan äta nått här hemma också :P
Nej, nu ska jag plocka bort disken..


ohh de finns så mkt jag vill och önskar...kan jag inte bara nå mitt mål?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0