Vart tar du vägen?

Hej hopp. Igår blev de ullared :) nice!!Hanlade en hel del och guud va snyggt de blev till läenheten :) Efter ullared åkte jag och min baby till falkenbergs hav, skit fint va där och varmt i vattnet med vi börja bråka och vi åkte hem haha (skrattar åt de fjöntiga bråket nu men INTE igår!!!) så sur jag va!! Ja skyller på att jag har den ljuvliga kvinnoveckan!!!

När vi kommt hem och jag lugnat ner mig bestämde vi oss för att ta oss till råå och baaaaada. Så fort vi kom dit blev allt grått och lite små kallt. Ja och regnet hitta också dit. KUl!!! Blev iaf lite dopp :)
'Jaha idag då?!? alla jobbar UTAN jag som har semester helt själv :( tråkigt är de! Jag ville ju så gärna åka och handla blommor idag, kul att köpa nya blommor då och då!! Men alla mina vänner jobbar kväll, jointe jobbar också nu! Så nu sitter jag här och surar för mig själv. Skit fint väder så funderar på att ta en filt och lägga mig ute på gräset. Fast här är en jäkla röra med ullaredsgrejer överallt så jag borde jag fixa här hemma!


Ohh vilken seg dag jag har framför mig, de känner jag på mig :( Kan inte alla bara få semester NUUU och vara lediga med mig :)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0