Bilder från utflykten med Jonathan.

Förra lördagen var jag och jonathan på upptäcksfärd i skåneland haha :D kul och mysigt hade vi!

Jag i bilen påväg mot kivik. Haha! Jonathan satte fläktarna eller va de kallas på full ös och jag var nära på att blåsa bort.

Min man leker tuff i bilen.

Jag var glad att de inte blåste lika mycket i bilen längre, tack jonathan :)

Då var vi framme, tillsammans med alla pensionärer...





jaha här har vi då nyligen handlat dricka :)

otroligt gott.

Sedan stanna vi vid en bänk för att ha lite picknick innan vandringsturen :) Här ser nu min goda räksallad. ÄLSKAR RÄKOR!!

Jontemyra diggar kyckling!!

Nu började vandringen upp mot stenshuvud. Måste erkänna att jag var lite rädd att gå in i detta mörka. Usch, jag har sätt för mkt film...

Tur jag hade stora, starka jonathan vid min sida..

mysigt va :D??

HAHa va?? läskig bild denna blev. Ser ut som jag är inklippt eller nått.

Stenarna som jonathan tyckte likna igelkottar, då han kalla dem för stenkottar

här börja de långsamt gå uppåt.

och jag börja bli rädd igen..

Pusskalas på vägen är ett måste!!

och fullt med kärlekskramar :)

Nu var vi snart uppe efter en förjävligt tråkig backe haha!!

På toppen :)





Håll i dig älskling!!

En Andrea med solen i ögonen..



Ännu mer pusskalas på toppen :)

peace

Vi försökte leta upp var vi parkerat våran bil..



Vårt framtida hus!?!



jaha..ner igen då..

vi hitta massa äckliga kryp.



Ohh vilken underbar dag vi hade. Massa skratt som vanligt :) Kan inte förklara hur mycket jag älskar min babe! tillsammans med jonathan kan jag verkligen inte sluta lee :) jag är välrdens lyckligaste flicka vid hans sida♥ !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0