En dag kvar..

Sen har jag först skola igen i september! Ska bli otroligt skönt, en hel sommar utan att plugga..klart jag ska ju jobba på mitt vanliga jobb i sommar (börjar redan på måndag) men har 4 veckors semester och kan komma hem efter jobb utan att behöva PLUGGA..guud vilken skön känsla!!
Så imorn har vi bara en redovisning, de som har omtentor från terminen ska sitta kvar och göra de. Hoppas de går bra för dem så de också kan fira en skön sommar :D

Förresten, jag mår bättre nu :) haha är piggare men känner denn ångest i kroppen att jag kommer få höra massa imorn och alla kommer skratta åt mig, suck...de är bara att ta ett djupt andetag och skratta med dom :D


känner även att jag är är små sur på jonathan ikväll, vet inte varför..eller jo, för små saker. Börja med att jag blev sur för han inte ville gå en kvällspromenad med mig och hellre satte sig vid datan. Sen efter de blev de andra massa små saker. Är man då bakis och lite smått sur redan så blir alla dessa små saker till en stor!!!

Imorn tar Therese examen som jag skrivt tidigare, jag ska nog inte dricka nått haha!! Inte så som de kännts idag iaf, ohh vad ska jag ha på mig?!? jobbigt..
Får inte glömma att ladda upp massa bilder som jag tagit den senaste tiden, ex: Jonathan låg och sov och jag rita en mustache på honom!grymt roligt...En riktig Andrea grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0