Jag och mitt gäng på examensfest hos våran fis i fredes.

Malin i vårat gäng :)
Lokalen
De tre blondinerna i vårat gäng :)
Examensfisen i vårat gäng :) haha! Duktig sjuksköterska kan jag lova!!
Hennes första Sjuksköterksaväska ;) Nu kan alla barnen bli trygga Therese..
  Detta stora paket var från oss..hmm spännande!!
Hon funderar djupt på vad detta kan innehålla :P
Tadaaa. En reselåda haha. Med flipp flopp, annanas, resekataloger och såklart..skånetrafikkortet eller vad de heter hahaha :D dröm dig bort gumman...
Sjuksköterskan och hennes mamma :D
Hon fick massor med fina presenter
haha kvällens bästa ögonblick. Therese ropar till sin morbror - Är de här från dig?(håller upp en påse med ett paket i) Han svarar - örhängena ja!! haha woohoo!! överraskning..
Tinas fötter
En jättefin och färgglad från hennes syster.



Kvällen var jätte trevlig och jag är så glad för Therese, detta målet att bli sjuksköterska har hon haft ända sen vi gick undersköterska utbildningen tillsammans och nu är hon äntligen klar!! Har även fått jobb inom de "ämnet" som hon alltid velat...barnonkologen. Barnen kommer trivas hos dig gumman!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0