nu kommer 100 inlägg eftersom ni missat en hel del haha.

Nä jag vet, så spännande liv har jag väll inte ;) iaf inte som jag delar med mig här hehe!!

Jaha iveckan händer bland annat klipp+ sling på tisdag, även bankärenden, påkvällen blir de mys med emma langslang, kanske en sväng inom g-löv till mina päron :)!?Guud vilka tisdag de kommer bli. Finns de tid för micropauser hahahaha :D (detta fattar bara AT)

onsdag och torsdag blir de utbildning via jobb.

Fredag är de midsommar baby!



haha här har vi mig för några dagar sen, skulle se om jag skulle klippa hellugg igen (har inte haft de sen jag var..hmm typ 7 år)
Men de va lite svårt att se i spegeln :D ja är rolig..och jääävligt smart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0