Skäms.

ohh fyy! jaja innan jag berättar de pinsamma ska jag ju berätta lite annat först.

I mitt förra inlägg skrev jag att jag ville shoppa. Ohhh yes, de gjorde hon igår. Fick mig ett par nya jeans, ny t- tröja, nya mys shorts, maskara, lite andra smink grejer..hmm jag tror inte de var mer. Men fint va de och glad blev jag, Bra tenta present till mig själv!

På kvällen sen var de avskedsfest/avslutningsfest hos John, han ska sluta i vår klass nu..dissar arbetsterapeuter och läsa till sjukgymnast istället..jävla svikare :/

Iaf, jonathan hängde också med till festen eftersom ens respektive också var bjuden :D så jonte och jag körde dit. Vi börja med grillning på gården, seden gick vi in alla till hans lägenhet. Eftersom jag var på så bra humör på grund av att jag klarat tentan och alla andra tentor under hela terminen, så tänkte jag att jag kunde fira lite extra, jonathan körde ju ändå. Men hade ju inte planerat att bli mega överfull...vad tror ni jag blev?!?
Jo tack, efter en hel del cider, massa shottar, meloner fylda med vodka (inom typ två timmar) så gjorde jag en alá fjortis som man inte gjort på flera år...ohh så pinsmat Behöver nog inte säga vad jag gjorde, ni fattar nog.
Jaja vi fåck köra hem igen klockan 22.00, då hade vi bara varit där sen 19.30! Jonathan fick sig ett gott skratt å¨t mig...

Natten har varit sjukt jobbig, idag mår jag som ett levade lik..eller så levade känner jag mig inte. Jag ska aldrig mer fira att jag klarat en tenta, ALDRIG!!!

så klart så fick jonathan och typ alla 30 personer ett gott skratt, tack och lov är jag ledig idag men imorn är de skola och jag vågar knappt gå dit. Ohh va alla kommer va på mig :(
suck...


<imorn är de iaf sista dagen i skolan, skönt. Vi ska baara redovisa sen är de hem. Imorgon tar Therese sin examen så då ska vi dit...JAG SKA NOG INTE DRICKA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0