Underbar helg..

Hej mina fisar..
Har haft en underbar helg och har typ 100 bilder att lägga upp. De kommer, de kommer..
Idag har jag och Jonathan stoooooorstädat, dammat och torkat av lister, ja allt i minsta lilla detalj har vi städat.
Så duktiga vi varit.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och jontemyra gå upp till röstningslokalen och lägga en röst :) viktigt viktigt att man får vara delaktig i att bestämma tycker jag.
Efter de ska jag och min man gå på en långpromenad för att få tillbaka mer krafter och energi eftersom allt gått till städningen idag haha!!

Så just nu kan jag inte lägga upp några bilder, men jag kan ju säga att de är bilder från i fredes då vi fira att Therese nu är färdig sjuksköterska :) sen har jag bilder från igår då jag och jonathan var på utflykt hela dagen :) så mysigt vi hade de!!
+ massa andra roliga och fina bilder :)


nej duschen drar mig i armen, måste sticka..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0