De luktar fest ikväll!

I helgen har jag varit bjuden på massa fester, igår tre stycker och idag också tre men tyvär hinner jag inte med alla, så förlåt ni som jag inte kunde/kan komma till, de kommer fler chanser :)

Men ikväll ska jag först fira joel och sen fira tina :) de ska bli jätte skoj! Kom nyss hem från stan, tog ut pengar, köpte en klänning och handla cider på tp en timme, de var bra jobbat!Massa folk på stan idag, klart!Fint väder och alla har fått lön!

Nix nu ska jag börja plugga lite, usch jag vill verkligen inte!

Kommentarer
Postat av: Desirée

sv: hah tyvärr så får du inte kidnappa den med tack för kommentaren iallafall :)

2009-03-28 @ 13:43:26
URL: http://dess.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej och tack så mycket för din kommentar, alltid trevligt med respons! :) Väldigt fin design måste jag säga att du har! / Superior by JFR

2009-03-28 @ 14:43:51
URL: http://superiorbyjfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0