Som vanligt säger jag: vilken dag!!

Hade satt klockan på 06.00, när vaknar jag?? jo varför inte 07.30!!! panik som jag fick flög jag upp från sängen och slog nästan huvudet i andra sidan väggen, typ!! kom på att förmiddagen var obligatorisk..så de va ju illa!! Men de löste sig och jag hann i tid..

sen hände massa annt knepigt och segt idag, men även lite små skratt från mig som vanligt. Kanske inte ska säga små skratt för när jag skrattar så låter de så högt så de hörs till Kina :)

Idag var jag och min basgrupp duktiga, vi stanna kvar i skolan till klockan var 17.30!!galet länge! Var hemma halv sju och började laga mat. Nu har man ätit säg mätt för ett tag sen, jonte är på HIF och de är skönt att vara ensam hemma. Har dock plugg att göra ikväll, sällan!!

(nu har jag nysit 17 gågner) ville bara tala om de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0