Bild regn nr 1.

Igår blev det inget mer bloggande då vi hade lite att fixa här hemma. På kvällen efter att vi käkat körde vi till Rydebäck och hälsa på familjen Isgren/Månsson, min svärmor var också där och passa Alma. Jag och Jonathan hade köpt med oss massa grejer från Österrike, så det var presentutdelning, efter det körde vi till min svärfar där det även blev presentutdelning för honom. Vi satt och snacka massa på deras altan om våra planer med flytten!!Snart så... :)

Idag har vi massa planerat, bank, apotek, ringa samtal, växla pengar, till huset, jonte ska sen till rydebäck och jag ska till Glumslöv för att underhålla mina päron!

Nu kommer de första bilderna från resan i Österrike. Det blir bilder från resan ner.



Det var en lång och rolig bilresa, eftersom jag stod för underhållningen ;)



I Tyskland lyssna vi självklart på radiokanal Fritz!! Väldigt komiskt enligt Jonte...



Innan tjeckien körde vi igenom en tunnel som aldrig ville ta slut...lite läskigt men jag är ju van vid denna resan :)




Så, de var inga roliga bilder kanske, men ni fick se lite av resan ner..Nu ska jag snart väcka jonte, så vi kan äta frulle och sen börja styra upp vår dag :)!!I helgen blir det massa roligheter också, berättar mer om det sedan :)

Kram så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0