Hur ska jag hinna.

Ja jag lever, har bara varit sjuk. Det är mycket jag ska hinna idag så jag är lite stressad men jag lovar att jag ska hinna med att lägga upp bilderna osv!!

jag kan börja med att berätta varför jag inte bloggat.
Allt var bra i måndes, var ju och shoppa osv (Bilder kommer ;)
När jag vakna tisdag morgon hade jag väldig huvudvärk och illa mående..alltså migrän. Jag reste mig upp och hade inte alls någon balans utan trilla in i väggen haha måste sätt roligt ut. Allt snurra och jag var helt yr. Detta är jag annars aldrig när jag har migrän. jag tog mina migränpiller men det jälte inte, annars hjälper dom alltid!Illamåendet öka och huvudvärken med. Så jag fick ringa och sjukanmäla mig (skulle jobba kvällen). När jag ringde berätta jag att jag skulle komme dagen efter eftersom min migrän alltid bara vara i en dag.  Hela dagen/kvällen och natten låg jag vaken och allt snurra. Så klockan 04.00 ringde jag jobb och sa att jag var sjuk fortfarande. Hela dagen efter mådda jag lika illa, och allt snurra. Huvudvärken ska vi inte prata om! Snacka med dr syrran som tyckte jag skulle åka till jourcentralen i hbg, sagt och gjort!efter massa väntande (trodde jag skulle svimma lite då och då) haha kom jag äntligen in för undersökning. Denna vänttid kändes som en evighet eftersom jag helt plötsligt skulle sitta upp så länge och inte kunnat sitta på två dygn. Det visa sig att jag hade väldigt kraftig migrän (som jag redan visste) och infektion i kroppen. Dom visste inte vad det var för infektion med förmodligen belv jag så yr pga det. Migränen gjorde ju inte heller saken bättre. Som tur var fick jag stark medicin och sen låg jag drogan i sängen ytterligare en dag. Blev piggare fredag kväll och kunde därför jobba idag.

Idag var det min sista dag på jobbet, nu har jag semester :D!!Sista dag som undersköterksa förmodligen..oj så läskigt att lämna den tryggheten..!men det kommer jag fixa galant!Var faktiskt lite sorgligt att åka från jobb i eftermiddags..

Nu har jag och jonathan en del att fixa, hör av mig sen!

ganska tråkigt och negativt inlägg men nästa blir roligare ;)
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0