Igår och idag!

Igår var det lördag och morgonen börjades soft. Var trött från kvällen innan. Men för att piggna till lite körde jag och min babe till väla. Han skulle ha nya solglasögon och jag skulle ha nya Walkingskor eftersom jag alltid får ont i min rygg och ben när jag går mina långpromenader. Går med för platta och dåliga skor. På väla träffa vi Habbe och Malin. Det var inte bara jag som var trött från nattens bus utan Malin också :)! Jonathan fick sig ett par göasögon men jag hitta inga skor :(!Sökandet fortsätter med stormsteg!

Efter väla körde vi till Joahnna, Johan och Alma i rydebäck. Dom har nu flyttat till hus och var jätteglada för de. Huset var fint och passa lilla familjen utmärkt! Så roligt :)

Efter lite snack och ett glas vin så körde vi vidare. Det där vinet gjorde susen för trötta Andrea. Gott vin var det så det måste jag skaffa mig :D Tack för tipset Johanna!
Sötaste Alma har ju börjat krypa så henne får man ha koll på nu!Hon fick ett sött gosedjur av oss när vi kom :)

När vi kom hem målade jag andra laget på hyllan, så snyggt det blev om man jämför med innan!!
Efter lite skype prat med mamma stack jag och jontemyra ner till stan för att kolla lite festival. mest skit enligt oss och grymt störigt folk! Jag är ju väldigt allergisk mot fulla fjortisar som inte riktigt kan betee sig som de ska. SUCK!!
Vi åt langos, första gången för mig i mitt liv...jag åt lite och slängde resten haha!Inte min grej...Det gick ju att äta men det var en skum smak tycker jag. Jaja då har jag testat de. Vi gick och kolla lite stånd, men massa skit som alltid haha. Kul ändå att titta!Innan vi gick köpte vi varsin donats..dom var goda kan jag säga :)!!mumms...

När vi kom hem titta vi bara lite tv sen gick vi och la oss.

Så här såg jag ut igår!



På festivalen hittqa vi en killa som uppträdde, utkläd till kvinna och full som en gris. Det visa sig att han skulle gifta sig och hans vänner vek sig dubbla av skratt kan jag säga. Kul att se :P



Idag söndag har jag också en del planer. Jonathan är på jobbet och jag ska små städa lite nu. Måste boka tvätttid..påminn mig!! Senare idag (vid 17.00 tiden) ska jag placera mina skinkor i lund för att ha kräftskiva med Syrran och David :)!Jag och syrran ÄLSKAR kräftor!!

Mys mys!

Vi hörs vänner, smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0