100000000 bilder.

Tjenna mitt blogg gäng!
Jag har haft massa skoj grejer för mig och därför inte haft tid för er. Men det har jag just nu!!
Vad har jag gjort sedan jag skrev? Jo klippt mig, men har inte någon bild på hur det blev. men Jenny tog en bit på längden, blev uppklippt som vanligt och så tog hon luggen. Jag hittade bilder på mig precis innan jag skulle till frissan..



Jag har även jobbat en del. Men har nu tre dagars ledigt sedan igår :)! Bara fyra arbetsdagar kvar, kanske mina sista fyra som undersköterska. För nästa gång jag arbetar är jag arbetsterapeut. AHHHHH

I fredes jobbade jag och sen skulle vi fira Ida och Tina och sedan festa gärnet på natten. Ida blev färdig arbetsterapeut nu för någon månad sedan och Tina blev färdig make up artist. Det bjöds på god mat och trevligt sällskap. Efter "förfesten" hos Tina drog vi ut till Hampan, helsing och cardinal. Vid halv fyra tiden trilla vi in hos Tina igen för  att äta resterna haha! När vi ätit klart och snackat massor skoj så kom snälla Habbe och hämta mig och Malin. När jag kom hem smög jag för att inte jonathan skulle vakna, men tydlig så var jag inte alls tyst utan var ganska högljud, sorry jonte! När jag sen la mig väckte jag jonathan för jag ville prata hahaha!! Dagen efter var jag helt slut...ja gud ja..man är ju inte 20 längre..... :P

Här kommer bilder, vissa tar jag inte med för dom håller jag i min hemlighet haha!!



God fördrink fick vi!



Andrea nr 2. Man är inte van vid att det finns fler Andrea på fester. Så alltid när Andrea är med bli vi båda helt förvirrade när någon säger Andrea.



Jeanne var på glatt humör.



Make up nissen.




Sötaste Malin.



Här skulle vi få karate fylla.



Ida ville inte vara med på bild som vanligt.



Här ser man ut som en full 10 åring. Det bjuder jag på...



Vad hände här?



Då drog vi ut på stan :)



Två söta tjejer på varsin toalett haha. jag var faktiskt snäll och klippte bodt lite av bilden ;)



Andrea fick ragg på helsing och börja dansa vilt!




Tina sjöng



På denna bilder ser Tina lite "bitchig" ut och Malin verkar bli små rädd för henne, men döljer detta med ett leende :)



Trion på cardinal!!



Denna bjuder jag också på :)



Jeanne blev rädd för nått på dansgolvet?



malin har fullt upp :)





Vår galna efterfest. HAHA! Nek men hungriga var vi så vi gick hem till Tina igen och åt nattamat.



Det var alla bilder jag tänker visa från denna kvällen! resten är vår hemlighet!


Pallar inte läsa igenom texten, säkert små slarvfel lite här och där!
Nej nu kallar duschen..hör av mig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0