Jag är lycklig!

Uppsatsen är klarad och godkänd...vilken känsla!Så mycke stress, ilska och tårar den uppsatsen har gett mig och nu kan jag lägga den åt sidan. En stor sten faller från mitt hjärta och min stress kan minskas till en viss del! SÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖNTT!
Nu i skolan har jag bara en inlämningsuppgift kvar, en hemtenta och att fixa och planera inför uppsatsseminariumet, när vi sk redovisa det för 150 personer...hjälp!

Tänk att nu är jag så gott som arbetsterapeut!Vad underbart att jag har klarat en universitetsutbildning, får jag gråta en skvätt? Bra då gör jag de!Av reeeen lycka!!!

(Två bilder från i början av somras..hmm eller förra sommaren?)
Den ena bilden passar in till att jag siktar och håller utkik mot mitt mål och den andra skålar jag för att målet är så gott som uppfyllt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0