Ullared är bra!

Förresten, jag har ju glömt att visa er min fina bikini överdel som jag Köpte på ullared i våras. Denna har jag använt flitigt i sommar! Bikinin är "snurrad" och min avtagbara band!

Här ser ni en osminkad, saltbadad Andrea nyss hemkommen från stranden!





Okej, ni ska få se hur min riktiga färg va efter denna strand dag..RÖD!! Varför? Jo för solkrämen glömdes hemma och det var första dagen på stranden..gissa hur mkt jag fjälla efter denna dagen..!jag fjällar fortfarande på armarna fast detta var flera veckor sedan haha!




Ryggen var lite mer....rosa?




vad har ni lärt er från detta inlägg?

Svar: Att ullared kan ha fina bikinisar och att man bör smörja in sig om man ska ligga någon timme på stranden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0