bilder från igårkväll.

Jvällen igår var mys!!Tina och jag satt på en filt på gröningen, drack cider, spana in folk och skratta i massor. Efter de gick vi och åt kinamat!Har inte ätit det på 100 år känns det som!!Gott var det. Efter de blev det chailatte på eh. Vi slutade med en kort stund hos Tina där vi snacka smink haha! Under hela vår myskväll var lilla hunden bobbo med :) (Tinsas mammas hund)
Här kommer bilder :)


Jonte tog en bild och jag försökte fly eller nått?



Skulle göra en pussmun men jag hann inte riktigt innan jag tryckte av, ser ganska roligt ut!



haha söta Bilbo och Tinas tår!



Tina



En hårig grej vid mina ben? vad kan detta vara??



Räkor :)



Sötis haha

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska till Maria park vid 13.00 till deligeringshuset. Denna utbildning får man göra om varje år för att få dela ut medicin osv till gamlingarna på äldreboende.
Har som sagt massa massa bilder och roligt att blogga om och just nu känns det som jag tar det i väldigt rörig stil haha! jaja det ska nog gå. Som sagt, massa bilder och skoj kommer snart trilla in i bloggen! Håller även på att ändra min design på bloggen ;) Spännande va?

tjaouuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0