Bilder från igårkväll ;)

Hejsvej!
Idag hände ett under, något som ALDRIG hänt tidigare. Alla mina vänner vet att jag är en riktig morgonmänniska, vaknar ofta 07.00 eller 08.00 på morgonen, detta är utan att ställa klocka. Även när jag varit ute!Kan ni gissa när jag vakna idag?11.30! Först blev jag jätteglad att äntligen jag kan sova så länge för en gångs skull, men sen fick jag ju ångest såklart :S!!
Nu ska jag snart  gå en promenix, ska dra med mig jontemyra också (han hatar promenader ;)
Först bilder från igår såklart. Vi började med Harrys, där vi åt och drack. Massa skratt som alltid när vi fyra träffas!Efter Harrys gick vi till Tina och drack vin, äve där blev det många skratt och Ida visa oss sina fina danser ;)
Sedan när klockan sprungit iväg lite vändra vi till Helsing, vi mötte jeanne på vägen dit och sen flög vi till Helsing med vinden!!Katastrof höst väder va det igårkväll! Nu orkar jag inte skriva mer och låter bilderna tala för sig själv som vanligt:)


Var tvungen att ta bild på mina nya fina, söta och tuffa örhängen ;)

Mina kusinfavoriter Malin och Tina



Idis har äntligen flyttat hem igen!!




Malin hemma hos Tina







Ida och jag



Malin och jag beställde strawberry daiquirin på Helsing



Nu promenad!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Oh gumman! Bilderna på dig är underbara! Älskar dig så mycket min lilla solstråle som klarar alla tentor :)

2010-06-17 @ 00:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0