Bilder på saker jag gjort.

Här kommer lite bilder på saker jag gjort de seanste dagarna!

Varit hos frissan, slingat håret och klippt lugg igen


Jag har shoppat en del, vilket jag inte har bilder på..men bland annat koftan ni ser på bilden ovan, den är blå och vit randig, med silvriga detaljer och vita knappar. Sen köpte jag lite örhängen och annat smått och gott!



Klassen var överlycklig att dessa stora och svåra tentorna var över, detta firade vi med en picknick i lunds stadspark!!Härligt väder och ett underbart gäng :)




Härligt med sommarlov ;)

Sen har jag även träffat Tina och myst med henne..har inga bilder på det heller men trevligt var det :)!!

Sen det viktigaste av allt!!Syrran har tagit läkarexamen..sååå stoort!!Idag började hon jobba!Just nu sitter hon på sitt egna kontor på en vårcentral och jobbar som läkare, har sina patienter, räddar liv och tjänar grymma pengar!Hon är duktig hon!!
Här är lite bilder från hennes examensfest som började i kyrkan, sen mellanlandade vi i världens mysigaste lokal mitt i lund, med en stor och mysig trädgård, sen efterfestade vi på AFborgen där det var fin fin fest.



Här har de ropat upp hennes namn i kyrkan och hon får sitt diplom!



Alla läkare gick sedan ut från kyrkan, jag stod redo med kameran för att ta bild på henne haha fick med henne precis :)




Lite bilder från festen i lokalen de hade hyrt..har mer men orkar inte lägga upp haha!Vi var väll ca 40 personer (hon hade festen tillsammans med hennens kompis från klassen som också tog läkarexamen.) Det var bara för deras närmaste vänner och sen skulle fler komma till AF borgen, det var lyckat och roligt!

STORT GRATTIS IGEN THERESA!!


Nu ska jag städa :)tjoohoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0