Det kungliga bröllopet!

Yesbox, imorgon är det dax!!Hela kvällen har jag och jonte tittat på repotage om det kungliga bröllopet, konserten osv. Inte för att vi är jättejätte intresserade men vi fastna båda två. Massa fina låtar spela dom också och jag sjöng med i full fart :)

Nu tar jag och lägger upp lite mer bilder som ligger och väntar på att synas i bloggen :)
I förrgår hade jag och Jonathan picknick. Vi stack och handla, tog en filt och la oss i solen. Jättemysigt hade vi!När vi varit där i ca 1 timme kom det plötsligt en katt och la sig hos oss haha, helt sjukt!Hade inget halsband eller något märke i örat och var ändå hur tam som helst. Hoppa upp i jonts knä och kela hela tiden. Den låg hos oss hur länge som helst. Åt även lite salladsrester!
Här kommer lite bilder från den mysiga dagen vi hade.

Passande filt med snöflingor va ;) men den är hur skön som helst, och stor!Perfekt! I påsen har vi gott naturgodis..



Så de va dom bilderna som väntat på att få komma upp på bloggen.
Då fortsätter vi!Funderar på vilka jag ska ta...... Jo nu vet jag, jag blandar lite halv konstiga/tråkiga bilder så jag blir av med dem :) haha

Typ en vecka sedan, vi köpte ett jättegott färskt bröd hah intressant kan jag tänka mig!



Detta är också några dagar sedan, otroligt goda vindruvor!!



Även denna är en onödig bild, jag lekte hemmafru och strök :)





När vi fick reda på att jag klarat BÅDA tentorna var vi ju tvugna att fira på kvällen!Laga god mat och självklart drack vi Asti :)





Nice!

Så, fler bilder får ni nästa gång jag bloggar :) Imorgon ska vi köpa cykel till Jonathan på förmiddagen, sedan ska vi träffa Johanna och Alma. Vi ska spana in bröllopet såklart!

sov gott och dröm om mig!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0