Härligt väder.

Jag har inte bloggat nu på några dagar eftersom jag jobbat, ska jobba kväll idag också men sen är jag ledig 1 dag haha, denna veckan är det mycket jobb men det blir mindre sen. Typiskt, de har ju varit sååå fint väder. Idag ska det också bli jätte varmt och hela dagen har jag städat i lägenheten och sen ska jag in och jobba där tanterna och gubbarna fryser så INGET fönster får vara öppet :S!!haha underbart!

Imorgon ska vår lägenhet besiktigas..spännande :)!Nu fattar man att det verkligen är sant, att vi snart ska flytta ifrån vår lägenhet till något mycket mycket större...!Väldigt spännande detta :P!!

Har massa bilder jag ska visa er och har även fått Johannas godkännande att visa bilder på Alma, så det ska ni får se..ikväll eller imorgon!?

Nej, nu ska jag duscha en iskall dusch, är så varm nu när jag sprungit runder i lägenheten..Jontemyra är duktig och tränar :)

Kram mina fina vänner!njut av solen och tänk på stackars mig som ska jobba :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0