Hej igen!

Hej igen!

har kollat lite bland mina bilder nyss, kom ju på att jag tagit massa bilder hos Johanna och på min svärmors kalas. De får jag ju lägga upp!Har även massa söta bilder på Alma men jag lägger inte upp några bilder på henne förrän jag fått ett godkännande av Johanna.

Här kommer iaf lite bilder från lördag och söndag, utan Alma :)



innan vi skulle till Johanna och kolla bröllopet!



Haha tog bild på tv, blev inte så bra...

Ja nu är det ju så att resten av bilder finns Alma på så det blev inte så många jag kan visa just nu från Lördagen :)

Bild från söndagen hos mina svärföräldrar.



Kul bild. Joel (jonathans lillebror) och hans flickvän myser i bakgrunden. Här framme ser ni Jontes underbara moster. Galen och alltid lika rolig!!

haha såg även nyss att detta var den ena jag kunde visa..Alma är överallt :)

Jag shoppa även lite i lördes, fyra klännigar fick jag med mig hem :) Ni kan ju tänka er hur glad Jonathan blev!!Guud, måste rensa i min garderob..får ju inte plats!!men snart flyttar vi ju och då kanske jag får inreda ett helt rum som garderob så jag får plats ;)??Tror inte jonte går med på de...men platsen finns ju haha!!

Lite bilder på mina klänningar som jag köpte!



Blev ingen bra bild på denna svart, sköna och söta klänning, men köpte en likadan i en annan färg också så ni får titta bättre på den!


söta volanger :)



Här ser ni samma klänning med i grön/brun/nougat färg! Jag vet jag är konstig som köper två likadana klänningar men dom var så sköna och söta, kan ju ha lite olika plagg till så det blir lite orlika :)



Denna rosa söting var det rea på, 100 kr fick jag den för!



Man kan ta av banden! Just nu är klänningen lite lång, vill ha den kortare så ska sy upp den! (hade på mig denna igår när jag träffa mina finaste vänner)



En söt och lite små sexig festklänning :) Älskar banden som är i söt spets!

Slängde ut klänningar lite på golvet, lite i Maria Montazami stil som hon gjorde med filten..den landa ju helt perfekt ;)


Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart, det e lugnt, jag vill ju också se!! puss

2010-06-28 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0