Idag är det fredag.

Ohh vad jag älskade filmen, måste se den igen och igen och igen!!!kvällan började med att vi åt på hampan. Jag åt ceasarsallad, den var inte god :( jag som älskar ceasarsallad!Till de drack vi vin, det var gott iaf :)
sen blev det som sagt bio, sex and the city 2!Ni måste se den!Som vanligt massa skratt!

Idag är det studenten och det är skitväder!!Men tror ändå det var värre väder förra året.. om det är någon tröst? I år ska varken jag eller Jonathan gå på någon student. Vi ska hem till mamma och pappa i Glumslöv och fira Theresas läkarexamen! Ska bli skoj!

Idag var Jonathan hos läkaren för att få resultatet på det här sömntesten han gjorde, minns ni? Jo de visa ju att han har andningsuppehåll på nätterna :( Känns så obehagligt!Men vi får hjälpas åt så att det fösvinner och så han blir bra igen! Älskade Jonathan ♥

Här kommer massa egobilder, bara för er skull :) Såhär såg jag ut igår!



HAHA denna bilden är skoj!När jag satt vid datorn igårkväll innan jag blev hämtad av Malin kom jag på att jag var tvungen att ta en bild på mina älskade skor också!!Hade lite brottom så det blev en : "ut med benet bland Jonathans elvistidingar bild"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0