Min lediga dag.

Jag vaknade 08.00 av att Jonathan hade rullat över på min sida som vanligt. Jag kunde inte somna om så jag gick upp och börja läsa lite i boken jag köpte för några dagar sedan..det är inte ofta jag läser böcker haha, det har aldrig varit min grej men när man väll hittar en bra bok, då fastnar jag. denna boken handlar om en man som berättar om sin barndom (sann berättelse). När han var endast 4 år gammal var det första gången hans pappa våldtog honom..sen får man följa hans liv med våldtäckterna..
Väldigt hemsk bok men gripiande!Ibland tycker jag att det är för mycket detaljer när han berättar om övergreppen, så jag mår ofta illa när jag läser den!

Efter jag läst lit ei boken plocka jag lite smått i lägenheten och väckte min sovande gris. Vi bokade båtbiljetterna till vår resa :) spännande :D

Nu har precis besiktningsnissen  varit här och oj vad han gilla vår lägenhet :) roligt att höra!Allt var perfekt och han tyckte vi hade gjort det riktigt fint. Han önskade oss lycka till med vår flytt.

Nu har Jonathan precis cyklat till jobbet. Jag ska snart ta min cykel och gå upp till cykelnissen så han får titta på min cykel. Den är mer än sönder :S tror hela hjulet måste bytas faktiskt!!Jaja vi får se vad han säger!

Jag har så mkt planer idag, att ringa frissa, köpa nytt gymkort, tvätta, handla..osv!hmm vad ska jag börja med!?
Tar cykeln nu!
Sen när jag bloggar igen kommer massa massa bilder :)

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0