Stolt.

Godmorgon solsken!Jag har inte bloggat på flera dagar nu men har haft fullt upp hela tiden!!Har masa skoj och spännande att berätta!!Jag ska börja med att berätta att min syster tar läkarexamen idag, hur stol är man inte då?Heeelt otroligt!Vi ska först alla träffas i en kyrka där alla som klarade de sista provet på allt dom hade. Dom som inte klara det måste vänta..fy vilken känlsa det måste vara att stupa så nära mållinjen efter så många år i skolan!
I kyrkan ska väll Theresa och dom andra ropas upp och få ett diplom eller nått, de ska sjungar och tjaaa, lite sånt!!
Ska vara i två timmar i kyrkan ("segt") haha, mamma har redan sagt att hon kommer böla, om mamma bölar så bölar även Theresa..ja och då kommer jag ju också börja böla...pappa mena på att om vi alla tre gråter så hänger han också med på ett par tårar hahaha!!
Efter kyrkan ska vi åka till festlokalen där de ska fixaz´s det sista, sen kommer gästerna..efter de ska vi på finfest där det till och med var krav på klädsel för att komma in..!Spännande!
Sen inatt vandrar jag och syrran hem till henne och David, hand i hand, fulla och stolta med klackarna i händerna!!!



Dessa två ska firas idag :) Doktor 1 och doktor 2 :)


haha jag fick ett sms av syrran där hon skrev : Hjälp!!Nu är jag Dr Maska :S!! Sedan några månader tillbaka har jag hela tiden kallat henne för fru doktor, dr Maska...(man ser hur nervös hon blir då och lite smått irri haha så skoj) Hon börjar jobba redan på måndag och känner sig lite nervös men det fixar hon galant!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0